maandag 12 september 2016

Demodag bij LuMar

Afgelopen zaterdag was er weer demodag bij LuMar, maar....het was veel te mooi weer! Het was dan ook heel erg rustig :-( (Kan ook komen, omdat ik er hier geen reclame voor heb gemaakt ;-))
In elk geval heb ik gewerkt met materialen van CraftEmotions en Dutch doobadoo, kerstkaarten. Paste gevoelsmatig ook nog helemaal niet, zittend in de achtertuin en proberend om sneeuw op de kaart te maken :-)
Maar goed, hier de kaarten:


 en de binnenkant van deze:


gebruikt materiaal:470.713.304 Dutch Doobadoo Card Art Pop Up Card Oval, basispapier van papicolor in diverse kleuren, CraftEmotions mallen 0173 Eland Ree Hert, 0174 Hulstbladeren, 0176 Landschap Dennenbomen, 0180 Dennentakken, Paper Pack CN0205 Christmas Nature, MD paperbloc "Country Christmas", flesje sneeuw
alle artikelen zijn (uiteraard) verkrijgbaar bij LuMar

De volgende demodag bij LuMar (Korvelplein 199, Tilburg) 
is op 15 oktober a.s. van 10 tot 16 uur. Welkom :-)


3 opmerkingen:

franicsa zei

Ziet er heel tof uit .
Vooral die pop up kaarten vind ik geweldig ;
Groetjes,
Francisca

Diny zei

wat heb je leuke kaartjes gemaakt Jantine....prachtig!
Groetjes Diny

Margriet Tournier zei

Mooie kaartjes en inderdaad, ik merk ook dat het te mooi weer is/was om naar workshops te komen of te knutselen. Gelukkig begint het nu weer aan te trekken. Leuk dat je demo's geeft bij LuMar. Waar ken ik die naam toch van? (-;

Creatieve groetjes,
Margriet