maandag 13 maart 2017

50!

Een van mijn vriendinnen werd afgelopen vrijdag 50! (De eerste in de "eerstelijn":-) Tot nu toe waren het altijd mensen in mijn mans kringetje en inmiddels ook wat partners van vriend(inn)en, maar dit was de eerste "echte" vriendin uit mijn kringetje)
We hebben het gepast gevierd en als cadeautje nemen we haar binnenkort een keer mee uit eten. Bij de pizzeria. En laat ik nou nog "pizza-dessinpapier" hebben :-D
 
In het doosje had ik nog wat pizza-koekjes gedaan, dat ben ik vergeten te fotograferen, maar het zag er echt wel leuk uit.

basis stevig Kraftpapier, dessinpapier uit iDEE&post maart/april 2015 "Happy day" van Pebbles (wie wat bewaart heeft wat), Number of years van Stampin'Up!, patroontje doosje gevonden op too cool stamping

5 opmerkingen:

Diny zei

Wat een super leuk idee deze pizzadoos te maken Jantine....en het leuke kaartje erbij maakt het compleet....prachtig setje!
Groetjes Diny

Sarah zei

Heel leuk!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Jantine,
Wat een leuk idee om zo'n toepasselijke kaart en (pizza)doos te maken n.a.v het cadeau voor haar 50-ste verjaardag. Het ziet er heel mooi uit.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

superleuke combi van kado, verpakking en kaartje!
groetjes
nancy

Rosina zei

hele mooie creatie voor je jarige vriendin Jantine een gaaf pizzadoosje en daarbij leuk bijpassend designpapier gebruikt...
een schitterend geheel is het geworden...
groetjes Rosina